Klantenservice

Bij karper staan wij altijd voor direct en persoonlijk contact. Heeft u daarom een speciale vraag, hulp nodig bij uw account of andere wensen?

Stuur dan hier uw vraag op en wij gaan er mee aan de slag!

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Natuurlijk kunt u ons ook telefonisch of schriftelijk bereiken via onderstaande gegevens

Schriftelijk op het adres:

On the Hook
Venuslaan 43
3318JZ Dordrecht
Tel: ​0850604438
E-mailadres: info@karper.nl
KvK-nummer: 61616257
BTW-identificatienummer: NL854414691B01

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
>